förlåt för dålig uppdatering men har spenderat dagarna med en fin vän!

hej! förlåt för den dåliga uppdateringen men har spenderat dagarna med världens bästa Frida! :D började med att vi tog mopparna ut till tolg (?) och körde lite vilse och visste inte riktigt vart vi var. När vi väl hade satt oss och börjat fika så kom vi på världens bästa idé.. nämligen att tälta! :D
så det bar "hem" mot rottne igen och packade på fridas moppe så mycket det bara gick sen bar det av mot sjön! :D helt underbart vad kul vi hade!!, grillade hamburgare (coola jag vet) och marshmallows (vetefan hur det stavas) sen fick jag för mig att jag skulle dra ner min luftmadrass ut på vattnen och ligga på den och flyta, so so i did! :D så jag låg ute på min luftmadrass på vattnet och chillade gaaaalet! :D

nu blev det visst lite långt inlägg men hoppas att ngn läser ;) sitter ute i solen och äter cheezballs nu med!:D
bilder kommer senare! :D



bild ifrån somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: