GLAD CHEY!

GlAD CHEY! kom in på mitt första val avgymnasie,, Kungsmad-Hotell&Turism! så underbart fantastiskt roligt! :D

mina bröder kom oxå in på deras första val, kul kul! :D känns helt overkligt att man ska börja gymnasiet sen till hösten, från att gå från en liten skola ute på landet till en skola mitt i stan, UNDERBART!

Idag var jag hos Jessica en stund, vi typ åt och körde moppe, köpte glass med i det finfina vädret, riktigt fint har det vatt, gått i linne en stund innan idag! tråkigt bara att det tydligen ska regna imorgon :/ ligger i sängen nu och skriver, smsar med min fina pojk oxå, sen ska jag nog försöka sova iaf :)) imorgon vet ja inte riktigt vad som händer, ska nog ut och springa en runda med kusinen, SUCK!, aja lite motion kanske man kan behöva, haha :)

Sov Sött Sen! :)

Bild från Konfalägret, ett år sen!


Bild ifrån somras!


Bild typ någon månad sen!



Ändrats liiiite JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: