Visiterad av en p12:a.

Solen försöker tränga sig igenom dom tjocka molnen, humöret är på topp, det lila bandet sitter runt handleden och dom första bärsen är sänkta. Ja men självklart snackar jag om sweden rock. Jag och Jessica går och skrattar förtjust och är uppspelta, vi har precis vatt och käkat och ska in på festival området igen för att lyssna/kolla på Mustasch. Lyckan är helt enkel total. Ända tills vi kommer fram till entrén, det är fullt av folk ÖVERALLT, förrutom vid en "port" så vi bestämmer oss för att gå in där då. Självklart så blir man visiterad, för att kolla så att man inte har vapen/dricka osv osv på sig... När vi väl är framme så ja då står det en p12:a.. (pojke på 12 år) och ska visitera.. och man bah- WTF?? han är lixom 12 (!!!) och börja taffsa lite äckligt mycket på både mig och jessica... Ner över hela ryggen, ner på rumpan och upp över magen, ja helt enkelt obehagligt. Jag kollar lite surt på honom och han ler ett litet peddo smile tillbax. Han kollar ner i marken sen kollar han på mig igen och säger ngt i stil med- Du kan gå in...hiihihh. Jaha tänker jag och trallar in, Jessica går bakom mig och det är hennes tur att bli taffsad på. Jessica har dock en liten handväska med sig (som hon blir tvingad att öppna och visa vad som är i den) Vilket inte är mer än 2 kameror. Han tar lite väl mkt på henne oxå och sen får hon komma in. Jag tycker det här va sjukt äckligt så ja nästa gång jag kommer och ska gå in så går jag till en tjej, hon halvskriker *tjaaaa* läget? och sen är det bra, hon bara drar med handen över tröjan, inte mer med det. SÅ det ska vara. Inte någon lite kille på 12 år som tror att han har makten, hade kunnat peta på honom med lillfingret och han hade ramlat...

Aja inte mer om det. Kom hem för en stund sen och ska snart dra mig mot duschen... om jag orkar vill säga. PUSS!



En bild som jag inte lagt ut (tror jag inte) har den just nu som bakgrundsbild... verkligen LOVE på denna bilden, heeeeelt nyktra och taggade till tusen, eller ja iaf taggade ;)


Kommentarer
Postat av: frugan

ååååååhhhh ♥

2011-07-04 @ 22:08:25 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tööönt -.-

2011-07-06 @ 17:21:49 |
Postat av: sara

Ehm jaha okej... LÄTT i löve to be a tönt.. ganska moget att kommentera anonymt med...

2011-07-06 @ 18:28:00 | URL: http://justmesarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: