Blod svett och tårar.

Godmorgon. Vaknade för en stund sedan av att en fin vän ringde och väckte mig (tack!). Ska snart dra mig mot tandläkaren. Men först vill jag berätta att jag vaknade helt fakkin svettig inatt, skulle tända lampan och stack mig på ngt så fick ett sår på fingret,blödde som sjutton!, sen blev jag ju allt lite ledsen när jag tänkte på att jag ska till tandläkaren, gaah hatar det. Aja whatever... Det är oxå bara några få veckor (?) kvar tills Frida åker till australien, har inte pratat med dig på jätteläge and i fakkin miss u babe!!
Nej nu ska jag resa mig från sängen och typ... duscha, jaa det ska jag göra! Ikväll sticker jag nog till Jessica eller kommer hon hit, inte riktigt bestämt än, i vilket fall som helst så drar vi nog in till stan, till martin eftersom han sticker till typ Turkiet imön..:)

Detta är nog den enda låten jag är riktigt jävla trött på, såååå uttjatad.. Men ack så bra ;)




Kommentarer
Postat av: frugan ♥

Grekland, frugan! :D

2011-06-27 @ 13:30:46 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: