blondie!

Sitter här och funderar lite. Satt och läste några "blondin"-skämt innan, så slog tanken mig att wtf? JAG är blond men jag är inte helt pantad för det (?). Jag fullkomligt hatar när det är något jag inte förstår och blir kallad för blond. Visst jag har blondt hår men det är inte därför jag inte fattar, jag kan ju färga håret brunt och forrtfarande inte fatta. Världen är bra konstig ibland. Bara för att man är tjej så ska man vara svagare än killar, bara för att man är tjej så ska man ha långt hår. Bara för att man är tjej ska man älska rosa, hell no asså! Bara för att man är tjej så får man inte älska att sitta vid datorn och spela spel. Bara för att man är tjej så ska man skrika så fort man blir lite skitig under naglarna. Suck man blir ju sååå fucking trött på allt ibland.

vidare mot ämnet jag ville ta upp..-

Varför kan blondiner inte åka vattenskidor?
- De lägger sig ner så fort de blir våta mellan benen.

Vad är likheten mellan blondiner och frimärken?
- Man slickar dom, sätter på dom och skickar iväg dom.

Vafän, man blir ju sur, antingen är det skämt om hur lite hjärnceller blondiner har eller framstår blondiner som värsta hororna. Gah vad sur man blir. Nu ska jag inte blogga mer utan kolla på film, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

Så rätt ! Fattar inte vf man är dum för att man är blond..? Finns ju idioter som är brunetter elr ngt annat också.. :/ Och att det finns "regler" mot hur tjejer ska va och se ut är bara jobbigt.. ^.^



Jätte fin blogg btw ;)

2011-06-07 @ 18:46:24 | URL: http://eeellin.blogg.se/
Postat av: frugan ♥

Du är allt bra på att tala ibland frugan! :) Btw, så har jag färgat håret bloooondt idag! ;D

2011-06-07 @ 20:50:07 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: