hemma i min ensamhet...

Hemma igen. Jävligt förbannat tråkigt och drygt om jag får säga det själv. Verkligen inget att göra. Resten av familjen ä ju öxå hemma men dom kan ju bara dra åt helvete. Nu ska jag ta ngt å käka sen lägga mig i min sköna soffa och glutta på ngn film, sen städa lite (kan behövas) sen typ duscha sen sova igen och hoppas att morgondagen blir bättre...Midsommar så försöker morsan tvinga mig att hänga med till öland och man bag FETT NEJ asså, aldrig i hela mitt meningslösa liv att jag häger med till öland och sitter i en möglig husvagn med familjen. Inga kompisar ingenting, det kan dom ju bara glömma direkt att jag hänger med. Får väl försöka övertala dom att jag stannar hemma. Mina 2 bröder hänger ju med, räcker inte det lixom? Aja nu ska jag inte sitta här och klaga mer...




Trött sara i jessicas säng... heheh

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det finns ju något som heter supa i köpingsvik också ju ;)

2011-06-21 @ 19:23:03 |
Postat av: sara

svt johannes: jo men jättekul när dom höjt åldersgränsen till typ 25 på alla campingar...

2011-06-21 @ 20:05:26 | URL: http://justmesarahh.blogg.se/
Postat av: Johannes

nä de glömde visste denna i alla fall ;) http://www.gronhagscamping.com/

2011-06-21 @ 20:44:17 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: