Hunger, illamående och musikal.

Hemma efter en heldag i Braåsgården. 3av4 föeställningar avklarade, känns fiiint. Är sjukt hungrgig, dock klarar jag inte av att äta för då känns det som att jag kommer spy, fin känsla... Musikal imön med vid typ 10, sen efter det vet jag inte vad som händer mer än att det är nianfest på kvällen. På tosdag slutar vi äntligen, denna underbara efterlängtade skolavslutningen börjar närma sig!
På torsdag drar vi oxå till liseberg. Sen är det soooommmaaarrlloooove, GAH längtar så fruktansvärt mkt.. Nu ska jag kolla på en film och bara chilla lite =) sov sött! (:

Världens bästa b-rud... FRUGAN!





Nää jag saknar inte alls mitt korta bruna hår...

Kommentarer
Postat av: frugan ♥

DU ÄR BÄST ♥

2011-06-14 @ 22:37:30 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: