ojjjjj

Oj men herregud shiiit har inte bloggat på lääänge, lite sammanfattning om senaste dagarna...

-Lördags så var det Bautafesten i Lenhovda, har nog fan aldrig haft så kul, riiiiiktigt jävla roligt, och JA en del minnesluckor men det är så det ska va! :), Conny sov hos mig i lördags tills idag (söndag) sen så firade vi min födelsedag lite, SWEET SIXTEEN!!! hihih :) Idag (läs: söndag) så var vi vid skärsjön och grillade lite och så, Jag, Jessica, Conny, Martin, Jakob och Alexander! :) riktigt kul faktiskt, sen drog vi hem till mig en sväng och åt lite tårta och så, sen kom min kusin Sandra och eh ja det ska vi nog inte prata mer om.

Jessica ligger typ helt döende i sängen (seeeeegt) jag är inte alls trött, har lust att hitta på ngt men finns inte så mkt att göra kl 03.24 en söndagsnatt, såååå jag får väl med krypa ner i sängen snart :/
Imorgon är det musikalövning hela dagen, eller jag 10-16, hoppas att det funkar liiite iaf! :)



Fiiiiin bild tagen i lördags, haha! :)

Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ah ah... Tur för dig att du redde ut Clapton. Han är ju skitkänd, även för OSS som inte är födda på 40 talet. Nu är det bara The Doors kvar. Kolla Light my fire och Riders on the storm som är deras kändaste. Och ska du ha en av dom bästa kollar du The End... Makalöst bra.

2011-06-06 @ 17:20:03 | URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: