schteeeeka

Godmorgon.

Vaknade av att jag fick ett mess (vilket jag aldrig brukna vakna av annars, suck!) men men det va väl kanske lika bra det, nu kan jag ju ut och lägga mig och schteka i solen om en stund, ska bah leta upp min bikini, en vattenflaska och kanske ngt att äta... haha! :D

Ja just det, va ju i Ullared igår med fritidsgården...Va riktigt kul faktiskt, inte sådär jättemycket folk och ah. Köpte lite allt möjligt smått och gott.. kan skriva upp allt jag kommer ihåg..

- Parfym (vanilj)
- Rakhyvlar.
- 2st linnen.
- Ansiktsmasker.
- Sminkväska- Björn Borg.
- Laptop "skydd"- en grej man sätter på locket så blir det inte så repigt...
- TARZAN 2!!!!- Dagens bästa köp!
-
Shampoo, Balsam.
- Nagellack.
- Kajal.

hmm kommer inte ihåg ngt mer... är ju säkert massor jag glömt. Men saksamma! :)
Kommer 2 bilder från båten till Gotland med...

Nyvaken tjej....


Jag vågade aldrig gå så nära kanten... hahah!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: