Sol, svett och tårar!

Tjeeeena! hoppas allt är bra med er, själv har man ett skrapsår på benet och en krossad moppe. Va ute och körde innan, självklart kom det ett vildsvin utspringandes (ja, jag bor på landet) Jag tvärbromsar, sladdar i gruset (va på en liten grusväg) sladdar och gliiiiider. Lite smått chockad och lite lessen över min moppe så lyckas jag ta mig hem i behåll.

Men nu ska vi inte prata om detta längre för det är bara onödigt, däremot vill jag visa vilken fin present jag fick av Conny idag (fyller egentligen inte år förens på söndag men vafan)

Ps. Lägger kaaaaanske ut gotlandsbilder sen) Ds.







Jag har världens finaste pojkvän


Mitt fiiiiiina knä!


Kommentarer
Postat av: frida

du och dina FUCKING knän. du är som anton..

men jag gillar'at ;D<3

2011-06-04 @ 02:48:20 | URL: http://typicalfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: