HalliHallå!

Hejhej!

det blir lite svårt med bloggen eftersom jag inte har ngn egen dator (just nu) så måste ju låna någon annans då, vilket inte alltid är så lätt. fortfarande hemma från skolan, ingen feber nu men ont i halsen/huvudet och trött. trodde jag skulle till skolan idag men det sket sig :/ så får hoppas att det blir imon! :)

idag har jag (som alla andra dagar) kollat på tv och sovit lite (i hopp om att bli frisk) ska nog fortsätta kolla lite på tv och kanske duscha senare :D  btw.. har en utväxt på typ 2 cm,, kanske dags att färga håret? när jag sa det te mammi så blev det ett BIG NO, hon tycker jag ska ha min normala hårfärg (som e liiite mörkare än den jag har, hihi) men får se hur det blir med det, kan ju inte gå runt med halva håret ljus blondt och halva mörkare blondt, hade ju sett lite miffat ut.

Ha Det Bra! :D

(får bli massa gamla bilder nu när jag inte har min dator!!)




Kommentarer
Postat av: Johannes

sjukt söt och grymt snygg =)

2011-03-08 @ 17:30:43 |
Postat av: Sara

Haha förvånad över att du kommenterat :p tack!

2011-03-08 @ 21:45:42 | URL: http://justmesarahh.blogg.se/
Postat av: frida

SV:

aaaamen tack då... :''''''''''(

2011-03-09 @ 21:39:23 | URL: http://typicalfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: