jessica duschar, som vanligt...

Är hos Jessica och hon duschar... som vanligt.
Vaknade för typ 30 minuter sen,, har käkat lite frukost och så, hon duschar som sagt var nu. Och jag måste dra hem redan 14.35 (går bussen) för hon ska iväg sen. Menmen, måste ju ändå hem för att packa till gotlandsresan, vi åker ju redan imön :)
Just NU är jag inte sådär jäääätttetaggad på att dra, men bara det blir fint väder så blir det ju rätt nice, annars är det nog lite långtråkigt, men kommer ju ha med mig moiblen så det är bara te att smsa på ;) OCH ja jag ska ta med mig laddare (har ingen laddare med mig nu till jessica och min mobil är nästan död) hihi :)
Ska nog lägga upp några bilder från tårtbaket med Frida sen ;)



annnd, a pic of Jessica. När hon leker cool..

Kommentarer
Postat av: frugan

hahaha kul att du bara tar en bild från min dator och lägger upp den! du är för go du! :') <333333

2011-05-28 @ 21:14:21 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: