jmkngdbzöäglqj

Tja. Kom precis hem från Conny, eller ja för en stund sen..
Kom nyss på att jag har Franskaprov imön, sen har jag SO inlämning med... typ ja ngn gång senare :)
Har tappat bort lite grejer med... USB-minne, Nycklar, Tjocktröja, Plånboken OCH min iPod.. hallå lixom? börja undra vafan det är med mig, har ingen aning om vad dom grejerna kan vara, men men vafan dom kommer fram förr eller senare :)

NU- ska jag plugga (fast kommer sitta här ist) men det låter mycket bättre att man ska plugga än att skriva att man ska sitta här och dega...



Gammal bild och smutsig spegel!

Kommentarer
Postat av: frugan

jävla snyggo!!

men låg inte nycklarna i din väska nyss? :o

2011-05-25 @ 23:36:48 | URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: