otroligt

Det är otroligt  hur mycket människor kan såra varandra egentligen. Ord som egentligen inte hade betytt så mycket i vanliga fall skär in i hjärtan som en kniv när orden kommer från den person du gillar mest i hela världen.
Att ett par ord skulle såra så mycket hade jag aldrig kunnat tro, men allting kommer som en blixt från himlen, det blir helt enkelt för mycket på en gång. Att du bara kan klämma ut dig saker som du säger utan att skämmas, det måste vara en gåva. Helt känslokall, inte bry dig ett skit om vad andra tycker, oxå en gåva. Ibland är du som en ängel sänd från himlen för att se efter mig men ibland börjar jag undra om du kanske kommer från helvete ändå...

Du trycker ner mig i skorna, utan att märka det. Du förolämpar mig så sjukt mycket att jag inte känner mig mer värd än ett husdjur. men visst, om det är så du vill ha det so fine for me, men du kommer fan inte ha kvar mig. Du får lära dig tänka på vad du säger innan du säger det. Du måste inse att man kan inte säga vad som helst, folk kan faktiskt ta illa upp. Jag vet att jag kan bete mig som en barnunge ibland, men det är sån jag är. Jag kommer inte ändra på mig bara för att du inte tycker att jag duger. Då kan du lika gärna hitta någon annan.

Med gråten i halsen och ett förvirrat litet huvud så vet jag varken in eller ut. Egentligen så va allting mycket bättre innan du kom in i mitt liv. Vi har bara bråkat heeela tiden sens vi bestämde oss för att bli ett par. Det är inte så kärlek ska vara enligt mig. Visst kärlek har sina upp och ner gångar men när det mest pekar straight down to hell, så ska man nog ta och fundera lite på vad man egentligen håller på med.


It's the worst feeling in the world to love and hate someone all at the same time.
And it's hard to watch things change when all you want is for them to stay the same.
It's funny but stupid how you want everything ang nothing at the same time.
It's crazy when you want to let go, but keep holding on.
And when you want to move on, your'e stuck right where you started.
When feelings come and go and you can't decide what you want.
When you have so many things to say but you don't know where to start.
When you want them in your life so bad, but all you can do is push them farther and farther away.
It's so hard to think back to how things used to be and look at it now and realize that things are different and they may never be the same.
You tell yourself it's worth it, but if it really didn't matter, you wouldn't spend so much time thinking about it, aiight?
    


Hold your head up high
and this pain will die
somehow, somewhere, just try
your living in the dark
where noone can see your tears
but, hold your head up high

Life was so much easier before.
Jag vet att det inte kommer bli bättre, det har jag fått höra av en ooootroligt fin vän, som alltid finns för en.
Med tankarna rullandes i huvudet, och tårarna rullandes nerför kinderna så ska jag ta och kolla på en film tror jag. Och gråta lite till över matteprovet som kommer gå åt helvete imorgon.

Att allting kan vända så plötsligt, Dagen började bra men slutar i kaos. That's all i needed to say. Goodbye!





 

 


Kommentarer
Postat av: MAHIILDAS

I'll be there with you,

Du har min axel att luta dig mot! <3

2011-05-11 @ 07:47:17 | URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: Johannes

gjort slut med pojkvännen eller? :/

2011-05-11 @ 17:44:59 |
Postat av: sara

nej det har jag inte :)

2011-05-11 @ 20:12:32 | URL: http://justmesarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: