We used to be like sisters...

 
Now we are nothing at all. Just some couple of strangers who don't even says hello...

Hurfan kan allt bli så fel egentligen.. skulle kunna skriva en bibel om allt vi gjort tillsammans.. kan börja med tilda.. min barndomsvän. Fan asså, första fyllan tillsammans, första riktiga festen tillsammans, första ciggen tillsammans, tänk alla somrar vi har spenderat, alla kalla vintrar vi har åkt pulka.. förhelvete vi har känt varandra sen vi var typ 2år, tror nog att du oxå kommer ihåg alla gånger vi sa att vi alltid skulle hålla ihop, forever and ever. Vi skulle bo tillsammans och vi skulle göra allt tillsammans. vi har gjort många helt otroliga saker men ja nu verkar det va slut på det. Jag vet inte vad som hänt men jag vet att det en hel del beror på mig så ja.. förlåt.

Winqvist, Va som systrar i sjuan/åttan, men sen blev något heeeelt galet, vi ska ju inte ens prata om alla SO lektioner vi har haft tsms. Alla gånger vi suttit på matten, lyssnat på Nomy å bara skitit i allt. Alla gånger vi har gråtit tillsammans, alla gånger vi har skrattat tillsammans. Alla gånger vi har konstaterat att killar är skit. Också här känner jag på mig.. eller nej jag VET att allt är mitt fel som hänt mellan oss. Jag har försökt att kontakta dig men ja du vill ju inte svara å jag hoppas du läser min blogg fortfarande, därför jag skriver det här. Vill bara träffas så att jag kan säga förlåt...

 Ja då va det jansson kvar.. Här vet jag inte heller vad som hände, visst vi har aldrig varit sådär jättetighta men vi brukade ha sjukt roligt ihop. Jag vet att du alltid finns där när jag behövt dig, och jag har alltid funnits för dig.

Ja då kör vi en sammanfattning på det här... Ni har alltid funnits för mig när jag behövt någon som mest, sen kom det en period där något gick snett, jag kände att ni inte längre fanns där för mig, vilket också är mitt fel eftersom jag drog mig undan...Så ja förlåt så hemkst otroligt mycket, jag har bettet mig som en idiot, och ja jag vet inte varför och nu ångrar jag det som fan för nu känns det som jag förlorat er. Och ja egentligen förtjänar ni finare vänner än såna som mig. Men jag är glad att ni ändå stått ut med mig så länge som ni gjort. Ni ska veta att jag alltid har och kommer alltid att älska er, oavsett vad som händer. Ni är det bästa som hänt mig i livet och det finns inte finare vänner än er, som sagt ni har alltid ställt upp för mig såfort som det har varit något.

Kommentarer
Postat av: emeilia

Fint skrivet Sara :)

2011-10-26 @ 14:08:24 | URL: http://playitnow.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack emeilia :)

2011-10-26 @ 18:14:27 | URL: http://justmesarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: